zeldathemes
RAWENCLAW

Madelen. Leave me so I can cry over the deaths of fictional characters.



1 2 3 4 5 »
me: *laughs*
parents: what's so funny what's going on who are you talking to can i see what's the joke haha i bet that's great what are you trying to hide from us
  #literally the most accurate text post ever    #like    #no mom you can't see because it's a joke you won't understand    #with my friend maybe    #no I'm a loser    #nobody reads these tags anyway so I could literally write anything down    #hi    #poop    #life  
  #tangled  
If you were trapped in a big gigantic maze like in the movie, what thing would you wanna have with you to help you get out of it? (x)
catchaglimpseofalleble:

mr-egbutt:

WAKE UP POTTER
WE’RE GOING TO THE ZOO

Oh i get it now.

catchaglimpseofalleble:

mr-egbutt:

WAKE UP POTTER

WE’RE GOING TO THE ZOO

Oh i get it now.

attercopter:

catchaglimpseofalleble:

nikkysclit:

Can you not?

AHG, I fucked this up!

Me too!

attercopter:

catchaglimpseofalleble:

nikkysclit:

Can you not?

AHG, I fucked this up!

Me too!

[x] 

  #hahaha    #jules and monty  

It’s just that despite this whole ‘we’re a disaster waiting to happen’ thing Jules and Monty are pretty damn cute.

  #Jules and Monty    #I am addicted to this blog thingy  
  #ron is adorable    #Kim possible  

nmtd text post captions (part 2/2)

  #lmao    #this is so perf    #omgosh    #love this    #nmtd  
  #i love you ben    #nmtd